Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, mars 27, 2009

Problem är till för att lösas

Många går och beklagar sig över problem som man möts av, det kan vara precis vad som helst. Allt från att det är kallt att gå ut till bilen eller att det inte finns någonting på teve. Mängder av problem som är återkommande, och som folk inte gör något åt. Nu ska jag inte låta övernaturlig som om jag löste alla världens problem jämt och ständigt, för så är det verkligen inte. Jag beklagar mig över återkommande saker jag också. Men problem är fan till för att lösas. En sak som jag stört mig på, som rör bloggar är att jag blir sne på att jag inte kan se de senaste kommentarerna som är skrivna på en blogg.

Det händer nämligen att folk skriver en kommentar på ett inlägg som är flera månader gammalt, den kommentaren lär INGEN se på den här bloggen förutom den som skrev det och jag själv som godkänner den. Skitirriterande, då det ibland kan vara riktigt vassa och ibland även intressanta kommentarer.

senaste
Problemet är nu löst, iallafall i min egen blogg. Nu kan man till höger där (den nu försvunna) veckans fråga låg. Klockren funktion, nu missar ni ingenting! =)

Inga kommentarer: