Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, mars 18, 2009

Mardrömmen är sann


Skrev om min mardröm härom dagen. Att jag hade min gamla telefon. Nu har jag det. Ska lämna in min C905 på lagning imorgon. Förresten, är det någon där ute som har en SonyEricsson C905 så har de precis släppt en stor mjukvaruuppdatering till den. Nya funktioner för kameran bland annat, stegräknare m.m. Instruktioner finns på deras hemsida.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag är så nyfiken!!! Vad är det som är så speciellt med fredsgatan? Tack för en underhållande blogg/ relativ nybliven läsare

Fredrik Envier sa...

Haha, det är inte så mycket speciellt, förutom att Josephine kallar mig för Fredsgatan... ;) Min gata liksom!