Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, mars 01, 2009

Vrid er monitor


För den här videon är bättre åt rätt håll. :)

4 kommentarer:

Carina sa...

Hahaha, hur mås det idag då=)

Fredrik Envier sa...

Jag misstänker starkt att du fått information från insidan. :) Jag mår förhållandevis bra, skulle dock inte sätta mig i en bil de närmsta timmarna... :p

Anonym sa...

Asså du är för rolig!! Alla år jag har känt dig blir du bara knäppare!! :) Puss på dig och Jossan!

Fredrik Envier sa...

Ja, jag kan väl säga så mycket att det finns fler små videosnuttar från denna kväll upptäckte jag sent igår kväll. Har spelat in en massa sjukt skit. Ska se om jag orkar skämma ut mig så pass mycket och lägga ut det på bloggen! :)