Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, mars 18, 2009

Tavla från Jeanette


Josephines kompis Jeanette är alltid så snäll och framför allt fyndig. Hon hade med sig mängder av presenter till Josephine och Sindy. Den bästa presenten var nog den här tavlan, ni ser säkert vilka som står modeller på tavlan. Den gör sig allra bäst live, lite svårt att återfå den korrekta äkta känslan via ett fotografi. Den är på målad och spänd på en liten ram, sjukt läckert.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Fredsgatan!
Jag önskar att jag hade filmat när Josse öppnade paketet igår!
Jag tror aldrig sett har sett henne skratta så mycket :)
Tårarna sprutade! Hahaha!
Det var en rolig upplevelse.
Hade varit kul om du oxå hade fått sett det!!
Kul att du gillade tavlorna!

Fredrik Envier sa...

Jag kan tänka mig det. Hon skrattade dock högt och ljudligt när jag hämtade henne på jobbet. :) Sjukt kul idé!

Josefin sa...

Helén kom på en rolig grej att enda sen jag lärde känna henne så har jag asgarvat åt inklippta huvuden och clip art på mobiler..hahaha det måste va min grej liksom.Älskling du kommer väl ihåg de där inklippta ansiktena på reklamen förr....jag skrattar så jag dör!!!!!

Fredrik Envier sa...

Jag vet sötnos! :) Haha... En udda böjelse får man väl säga... Avklippta huvuden alltså! :)

Anonym sa...

En sån vill jag ha!!!! Men med andra foton..;) Vem ska jag ringa/maila?

Fredrik Envier sa...

Vad skjuttsingen gör DU i min blogg?? :)