Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, januari 26, 2009

Fixa en invite till Spotify


Min gamla kollega Hasse har styrt något tjusigt samarbete med Spotify så jag lyckades hala åt mig en invite där. Vad jag kan läsa mig till på nätet så jagar folk invites som galningar, folk väntar i veckor på att få dem osv. Det finns lättare sätt kan man då enkelt konstatera.

Brukar vara rätt snabb att ta åt mig ny teknik, fast på senare tiden har jag vart lite slöare än vad som är normalt för mig. För dig som inte vet vad Spotify är, så är det en grym jukebox som du kan använda överallt där du har en internetanslutning. I princip all musik går att hitta och är gratis. Hur bra som helst, nästan! :)

Är du sugen på att skaffa ett konto på spotify, gör så att du först skaffar ett konto på www.tresexti.se och kontaktar Hasse där, säg att du vill ha en invite och lämna din mailadress. Så fixar han det åt dig! För min skull kan du ju också säga att jag skickade dig! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Spotify är det bästa... Det är bra med kontakter säger jag bara. :) Jag dejtade en kille för några år sen som fixade massa invites till mig och mina kära.