Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, januari 22, 2009

Marsipantjuven


Det var en halv prinsesstårta kvar från gårdagen. Josephine ville dock bara ha marsipan så hon skalade helt enkelt huvudet på tårtan och slängde resten. Här sitter hon med sitt marsipantårtstak och mumsar i sig. :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.sevenclub.se/

är du inblandad i detta på något vis eller är det bara en enda stor rip-off? HAHA! ;D

Finns förresten en club se7en på cinderella båtarna *asg* vi blev rätt överraskade av namnet.. men det var ju sött =)

Jessica sa...

Det är ju det som är det gottaste.. ;-)

Fredrik Envier sa...

Angiie, vilket hån?! Tror du jag skulle stå ansvarig bakom en så patetisk produktion som den? Du ser väl redan på hemsidan att jag inte har något att göra med det.

Det roliga är att jag tror att vi har skyddat namnet Seven tidigare, vilket sätter dem i lite dålig sits.

Anonym sa...

HAHHAHA! Jag ville bara mobba dig lite ;D Du kanske ska ta ett snack med vikingline oxå ;D

Fast jag *host* kommer inte riktigt IHÅG vad den klubben hette.. HAHAHA!

Åh. nu blev jag sugen på donken bara för att jag gick in på din blogg. jävla dig :D