Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, januari 30, 2009

På fredagskvällen bubblar det i blodet man är...


Fan va skönt att veckan är slut, eller så kanske man ska säga ÄNTLIGEN är helgen här! Efterlängtat. Lustigt nog går veckorna brutalt fort nu, vilket är tacksamt... Förvisso verkar helgerna gå ännu fortare. :)

Ikväll är vi lite av en slump barnlediga, eller nja...inte om man räknar med den som ligger i magen förstås. Som vanligt när vi blir lediga så står vi båda som spån och vet inte vad vi ska göra av tiden. Slutar med att vi glor på någon film, Josephine somnar och så är kvällen slut. Låter nästan snudd på tragiskt, vilket det självklart inte är. Man måste ju lära sig att kunna vara hemma och inte göra någonting, som nån klok människa sagt för längesen.

Tänkte iallafall belöna min flickvän med något som jag vet att hon saknar. Något skitlöjligt och allt annat än påkostat, men vad är det man brukar säga? Det är tanken som räknas!

Ja, det här var väl ett av de mer meningslösa inläggen på länge. Men bättre att blogga något, än att inte blogga alls. Noterade förresten att jag nu bloggat en bit över ett år, konternueligt. Även om jag haft mina små avbrott ibland...

Inga kommentarer: