Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, januari 28, 2009

Ta vad du vill, men inte min SNOOZE!


Råkade av en slump hitta en intressant artikel i Aftonbladet idag, den säger att Snooze förstör din sömn. Jag som by the book snoozar tre gånger varje morgon. Ska jag nu inte göra det för att det förstör mer än det hjälper? Snooze är tydligen en funktion som kom på 1950-talet, standard för en normal Snooze är 9 minuter.

Nu ska jag prova några morgnar UTAN Snooze, känns tungt dock! :(

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vem vet, det kanske kommer att passa dig som handen i handsken :)

/L

Anonym sa...

GO SNOOOZE =)/Anonym läsare =)

Lotta sa...

Va?! Jag kommer aldrig sluta snooza, jag törs inte testa. Men om du gör det, kan du väl meddela mig sen om det funkar?? =)