Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, januari 24, 2009

Värdelös fredag


Josephine har inte varit på något bra humör alls. Svårt att veta vad man ska göra när allt är skit. Det kommer tyvärr sådana dagar ibland då verkligen då hon tycker att allt är skit. Idag var det en sådan dag. Även om hon inte menar det så känns det för en stund som hon glömt varför vi går igenom detta tillsammans. Hoppas allt är bättre imorgon. Jag älskar dig sötnos. God natt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet hur det är.. det är bara att försöka stötta och kramas lite när hon minst anar det =) det är dom små sakerna som betyder mest när man är fet och full med hormoner ;D

Josefin sa...

Jo jag vet hjärtat,men det e hemskt att bara sitta,tårarna rinner...svårt att ta på varför..jag vill bara ha sympati,tyck synd om mig..jag vet att det pajjar en hel kväll men jag kan verkkligen inte styra över att vissa dagar e det totalt värdelöst att va gravid.förlåt inget ont om bebis men så känns det..jag känner meg hemsk,ful,tjock,alla hemska grejjer på samma gång..äh nya tag,hoppas du förstår i af..jag hoppas det blir en bättre dag idag.Tro mig,jag försöker...
Älskar dig!

Anonym sa...

jag lovar at ni inte är ensamma, trots att jag inte har en graviditet så har jag och min sambo samma grej. jag e skit sur, det regnar ute, slask, det e ingen sol, man vet inte vad man ska göra, man orkar inte göra något.... man känner sig blek det är vinter/vår. Men tänk när bebysen kommer ut.=) vilket ögonblick! Ibland e det bara att Försöka på alla sätt o vis. Även typ att köpa glass till henne. hHihihi Kramar S

Anonym sa...

kan vara daks att uppdatera lite de e ju söndag idag