Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, januari 08, 2009

Notis om veckans fråga

Ska väl påpeka också att det inte bara var första veckan som jag förväntar mig att ALLA faktiskt röstar på "Veckans fråga". Visar det sig att antalet röster på en vecka understiger 100 röster så finns risk för att jag lägger ned den biten.

För dig som inte tycker om att säga din åsikt, finns ju faktiskt det ju ett alternativ för dig med! :)

Inga kommentarer: