Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, januari 12, 2009

Teven besudlad med hemskheter

lipstick_jungle
Jag lider med er alla män där ute som blir tvingade att se teven bli matad med detta gräsliga skräp. Ja, nu dömer jag ut skiten i förväg utan att ha sett det... Men blir det som Sex and the city kommer jag ju ha ett helvete varje gång det sänds. Kommer omöjligt att få se något annat... Förvisso kanske man kan lura in henne i sovrummet, dekodern kommer i veckan så då går det ju att titta där... Nu ska jag se  på "tv"... Hmmm....

1 kommentar:

Anonym sa...

När jag var i Toronto innan jul så hörde jag på deras nyheter att den nämnda serien skulle läggas ner, så förhoppningsvis slipper man genomlida hur många säsonger som helst av detta.