Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, januari 31, 2009

Valde en komedi för Josephines skull


Själv gillar jag inte komedier. Eller kanske mer att jag föredrar action och thriller. Nu sitter jag är med en komedi och Josephine slängde in handduken. :(

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha... inte igen!!!
Men vad jag förstår Fredrik, så går hon väl upp tidigare än dig =)

Josefin sa...

Det e tufft att va gravid,svårt att hålla samma tempo/ork som er normala...men tack ändå för valet av film..

Fredrik Envier sa...

Faktorerna är självklart flera, men grunden ligger nog i att filmer helt enkelt är otroligt sövande för min prinsessa.

Sen blir det självklart svårare när hon är gravid och OM hon går upp tidigare än mig. Men hon somnar även när förutsättningarna är lika för oss.

Alla kan inte gilla film! ;)