Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, januari 25, 2009

Middag med Lisa, Daniel och Tim

DSC04436
DSC04435
DSC04437
DSC04438
Vi hade ju sedan några veckor tillbaka en middag med mina gamla vänner Lisa och Daniel från Stockholm. Har skrivit några gånger om dem tidigare, då de fått en supersöt son för 10 veckor sen. Då vi aldrig bjudit dem på middag tidigare kunde vi köra på några säkra kort utan att det blev tjatigt. Körde en välsmakande bruschetta på vitt lantbröd till förrätt. Varmrätten körde vi ugnsgrillad marinerad kyckling och efterrätt vart det vaniljpannacotta med syrliga bär. Till maten blev det några flaskor vin. Jättetrevligt att träffa dem då jag inte haft någon direkt kontakt med dem de senaste åren. Folk har en förmåga att förändras (positivt då alltså) på bara några år. När jag träffar dem känns det mer som om det vore 10 år sen vi sågs...
[image-upload-61-706365.jpg]
[image-upload-72-728211.jpg]
Han ser ju faktiskt rätt så trygg ut på bilden... Känns ju lovande iallafall! :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

vilken söt liten grabb!
men du, haha, insåg just att du har en nakenbild på bannern, har den alltid varit där? har inte lagt märke till den förrän nu, hahah! blev skitchockad, haha!

Fredrik Envier sa...

Sanningen bakom bilden är faktiskt att den dator jag hade en gång i tiden när jag fixade med den, så syntes det inte alls så tydligt som det gör på andra skärmar. Var helt annan kontrast på den skärmen förmodligen, vilket gjorde att den var där helt totalt oskyldig.

När jag sedan fick syn på det som du precis sett så var ju "skadan" redan skedd, så jag lät det bestå... :) Det handlar ju lite om att bjuda på sig själv, eller hur? ;)

Anonym sa...

Hahaa.. naww, han ser ju t.o.m lycklig ut ;D

Fast jag vet inte vem som småsmajlar mest asså ;D

Anonym sa...

varför har du inte förlovningsringen på dig?

Fredrik Envier sa...

Lite skojjigt uppmärksam, men ändå inte... Jag har förlovningsring på alla bilder, däremot så finns det en bild där en person i vit skjorta INTE har ring, det är dock inte jag utan Danne. Min ring sitter alltid på! :)

Anonym sa...

Vilken sött liten kille : )