Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, januari 11, 2009

Söndagstur i Alunda och premiärbesök hos lille TIm

Den här söndagen blev det en rejäl runda med start i Alunda hos Niklas (Josephines bror) och hans familj. Käkade middag och pratade lite strunt. Svärföräldrarna var där en liten stund också men stack precis innan det var dags för mat. Robin syntes ju till på vimmelbilderna på Uppalavimmel, så hans skick var lite tillbakadraget kan man ju säga. Han myste ned sig i soffan och tittade på Goonies. 

DSC04316DSC04314
DSC04315

Efter Alunda bar färden vidare till Daniel, Lisa och deras 8 veckor gamla son Tim. De flyttade till Uppsala för ganska precis ett år sedan och jag har sagt att vi ska träffats i ungefär precis lika lång tid. ÄNTLIGEN fick vi tummen ur och fick till ett litet besök. Nu har vi bestämt att vi ska bjuda på middag till nästa gång när de kommer på besök hos oss. Vi älskar ju sådana tillställningar, så det blir spännande.

Nu ska jag krypa ned i soffan med min söta flickvän och pussa lite på hennes fina mage. Inte långt kvar nu till den lille ska komma ut... :p

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är inte han robin på bilderna sjukt lik karlsson på taket? (filmerna alltså)

Fredrik Envier sa...

Hahahaha....jag döööööööör!