Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, januari 13, 2009

The Wrestler


Efter tips från en gammal vän så kollade jag och Jossan på The Wrestler igår, med Mickey Rourke. En väldigt bra och stundtals rätt sorglig och tragisk. Det som gjorde mig förbannad som fan var dock slutet... Lämnade för mycket obesvarade frågor. Kändes ungefär som att man väntade på något när eftertexten kom. Nu kan det vara så att man blivit för påverkad av alla Hollywood-produktioner med sina heroiska slut. Men när eftertexten kommer vill jag ändå känna att jag är klar med filmen och de nödvändiga frågorna besvarade... För att inte vara någon spoiler så tänker jag inte berätta varför, du får helt enkelt se filmen! :)

Inga kommentarer: