Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, januari 12, 2009

Ute och storhandlar


Äntligen är vi och storhandlar. Är inte något stort fan av att vi åker och handlar varje dag. Dyrt och det blir bara en massa skit som slinker med. Nu verkade som om Josephine tog chansen att veckohandla lite kläder också. Står just nu utanför butik 1. Vad jag förstod var det minst en butik till. Det hon inte vet är att jag kommer hävda min rätt till att åka och tvätta bilen efter detta. Man kan ju snart nästan inte se vad det är för märke, inte för att det skulle vara någon nackdel förvisso. :)

Inga kommentarer: