Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, januari 10, 2009

Sunvision goes tjernobyl


Jävlar vilka grejer de skaffat på solariet. Skulle bara köra 15 minuter, tog dock 20. Är ju van med 30 minuter med kanon. De här hade en ny sorts ansiktskanon, tre feta lampor. Känns lite som jag skulle lysa av mig själv i mörkret nu. Magen får ju en fin färg om några dagar iallafall. :)

3 kommentarer:

Carina sa...

Nej men titta. Nu är vi två=)

Anonym sa...

Vart finns det här solariumet, det måste jag testa!.. Förresten blir det nån ny Seven i stan eller? Vi är många som längtar för ute livet i Uppsala är sig inte likt sen det försvann!

Fredrik Envier sa...

Sunvision heter det, ligger på Årstagatan precis vid restaurangen Oh Yes. Telefon 018-250925. Det finns olika solarier, så du får ju be om det starka! :)