Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, januari 30, 2009

The world is mine


Fick ett sms som frågade om jag var sugen på lite Birger i helgen. Det var inte vem som helst utan Robins otroligt törstiga vän Reza. Undrar om han är orolig för att Robin bangar ikväll pga deras torsdagsfylla och därför planerar att använda mig som reserv? Haha. Den här bilden har jag för övrigt inte sett förut. Hemskt med mobilkameror egentligen. Man blir fångad i de mest ogynsamma skick. :)

Inga kommentarer: