Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, januari 28, 2008

1000 vuxenpoäng insamlade!

DSC00845
Idag gjorde jag en av de största bedrifterna på länge. Jag medverkade på ett gigantiskt barnkalas! Dessutom dagen efter en fest. Tack och lov vart lördagen rätt lugn vilket jag är extremt tacksam för så här i efterhand. Elliot skulle ha sitt födelsedagsdisco idag, men alla hans klasskamrater. 30 livliga ungar som skrek och gapade konstant i två timmar. För en ovan person som mig själv kändes dessa två timmar som något mycket mycket mer. För detta borde jag MINST intjänat 1000 vuxenpoäng, förmodligen mer men jag ska inte bli girig. När det hela var över så kändes det dock otroligt bra, eftersom hela tillställningen vart otroligt lyckad. Elliot fick dessutom mängder av presenter IGEN... ;) Bland annat en massa kartonger med lego, vilka jag självklart kommer att få hjälpa till med. Tycker förvisso det är rätt kul med lego. :) Hade ju lovat Elliot att bygga klart hans polisstation, vilket vi också gjorde innan han skulle sova. Så några vuxenpoäng till snodde jag allt ihop där...

Inga kommentarer: