Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, januari 28, 2008

Sova, vilket jävla skämt?!

Gick man och la sig i tron om att man skulle kunna sova. Jo tjena, kl är nu 02.25 och jag gav upp... Så mycket tankar och idéer om nya uppdraget i stockholm som springer runt i skallen och trots att jag är skittrött så kan jag inte somna. Lika bra att gå upp och pilla lite på ett logo-förslag för Schlagerbaren! ;) Fick nämligen en liten uppenbarelse som jag nu ska överföra till Photoshop...

Inga kommentarer: