Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, januari 09, 2008

Worldoffredrik VS Seven.se

Idag noterade jag att min blogg gick om Seven.se i besökarantal per dag. Igår leder Worldoffredrik med ca 40 besökare och det stiger! ;) Ville bara skriva det OCH påpeka att jag är uppe och hoppar trots den bedrövliga tvätten som borde gett mig dispens att sova minst till kl 13 idag.
Ska iväg och ta en morgonfika med en kompis, snacka lite skit och filosofera om livet och framtiden! Kan bli spännande.... ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe smida planer för en ny nattklubb;) istället för dom andra snål haken som finns för tillfällligt..