Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, januari 11, 2008

Lite mer bilder på oss

Jag har förstått att folk älskar bilder, så jag är inte dummare än att jag tillfredställer läsarna med en liten simpel bildorgie på mig och min vackra flickvän. 

fredde_jossan2Fredde_jossan3 
fredde_jossan8fredde_jossan5
fredde_jossan6 fredde_jossan7
 fredde_jossan
fredde_jossan10 fredde_jossan4

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är ett grymt snyggt par i alla fall! Och jag måste kolla mina ögon, det var helt fle bil jag såg i Salabackar i så fall! Trevlig helg!

Anonym sa...

nu tror du att jag spammar dig, men jag visade din blogg för min sambo. Och nu är det bevisat, Uppsala är litet! Ni har visst gått i samma klass en gång i tiden. På gymnasiet.

Fredrik Envier sa...

Aha, intressant! Berätta vem och vilken klass? Jag började nämligen gymnasiet två gånger i olika klasser. Så jag vill ha namn och klass! =)

Anonym sa...

DKS på bruks, Mikael Adén heter min sambo. Han var nog ganska intetsägande på den tiden, det har jag tagit ur honom, haha.