Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, januari 23, 2008

Min födelsedag

Som ni kanske känner till så har jag passerat 30 år, eller...mitt personnummer påstår att jag gjort det iallafall. För att vara exakt så är jag 31 år, fyller 32 senare i sommar. När mina vänner fixade en överraskningsfest till mig förra året, så grävde de även fram en salig massa gamla bilder som man varken trodde fanns och än mindre vill kännas vid. För i min förgyllda historia så har jag alltid sett tuff och snygg ut, men bilderna som ni ska få se nedan säger något annat. Känsliga tittare varnas!!!

fredde20
Vet inte om det framgår tillräckligt tydligt, men på den här tiden så ville iallafall jag och mina vänner vara som Liam Norberg, ni vet den tuffa killen i Sökarna, därav frisyren! ;)


IMG_0153
Här skulle man ju kunna tro att det var Gökboet som gällde eller något dylikt, men så är inte fallet. Bara fångad i en extremt dålig vinkel... ;)


fredde22_cut
Jag saknar ord som kan beskriva denna bild. Fråga mig inte hur fan det gick till...för jag vet inte!


fredde14_cut
Hotellbaren vid hotell Vista Sol, Mallorca, Magaluf. En aningens för mycket drinkar av slaget ni ser till höger nere i bild. Ska tillägga att detta dessutom är 1996, med andra ord preskriberat för längesen.

IMG_0142
Förr om åren brukade vi alltid mötas upp några vänner på julaftonskvällen, här är en bild från en sådan hemma hos en vän. Notera att julgranen är utbytt mot en hembrännare.


IMG_0150 
Kolla in den skeva liraren till vänster på bilden?! Ser han bekant ut? En kiel-kryssning som jag aldrig kommer glömma! ;)


IMG_0134
Och avslutar med en mild bild från ytterligare en kryssning, där har man ju som bekant en ursäkt för att göra sig oigenkännlig.

Slutligen vill jag "tacka" alla som grävde fram dessa hemska bilder på mig, nu tar jag det modiga klivet och bjuder resten av Sverige på dem. Har iallafall hjälpt mig till en slutsats, att man blir bara snyggare med åren! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

I'm BLIND, BLIIIIIND!! :D

Flygsmurfan /en sa...

hehe kommer ihåg din frilla :)
/Rickard