Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, januari 28, 2008

Giftet Singstar


Lördagskvällen tillbringades på en trevlig födelsedagsfest, men vem fan har uppfunnit giftet och drogen Singstar. Ett karaokeliknande helvete till Playstation som fullkomligt förtrollar alla som tittar eller lyssnar på det. Efter några minuter sitter alla och glatt skrålar med, hur mycket man än svurit på att inte sjunga i micken... Det går helt enkelt inte att låta bli. Ni som inte provat ännu, AKTA ER!!! Ni kommer skämmas ihjäl när ni inser vad ni gjort och förmodligen så förevigar någon tillfället med en mobilkamera. Det är HEMSKT!!!

Kvällen var sedan på väg att fortsätta till Birger Jarl, men då vi av någon dum men förvisso rätt gynnsam ekonomisk idé bestämde vi oss för att käka en lite kvällsmåltid på donken innan vi sedan drog vidare hem. Klockan var trots allt närmare två så kvällen var ändå nära sitt slut.

Idag stack en god vän till Thailand, imorgon sticker ytterligare två st. Ytterligare ett antal är redan där och ytterligare några stycken sticker i början av februari. Vad är meningen med allt detta?! Halva vänskapskretsen sticker till Thailand?! Är det ett omen eller vad?! Ska jag också boka biljetter?! Vad är tanken? ;)

1 kommentar:

Flygsmurfan /en sa...

Men jag har ju frågat om du vill åka med, kommer iaf att sakna er!
synd att premiären av ditt nya jobba är 8feb, hade varit kul att varit med :( hur som helst så hoppas jag att allt blir bra....
jag är hemma igen 22feb
Stor kram
/Rickard