Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, januari 17, 2008

En film om mig

Finns säkerligen många som inte sett filmen om mig, så jag lägger även upp den i min blogg. Det är en film som gjordes till när jag fyllde 31 år. Skrattar fortfarande när jag ser "tolkningen" utav mig själv. Stundtals en rätt snäll kille, men samtidigt lite elak och bestämmande! ;) Se själva och skratta.

Sorry för att videon nedan inte har fungerat på nästan ett dygn. Upptäckte inte att blogger inte klarade av det format jag ladda upp. Så vi boostar upp skiten till Soapbox istället! ;)

Inga kommentarer: