Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, januari 28, 2008

Mood Manager Blue Moon Bar Stockholm

image Då var det spikat och klart! I helgen blev allt klart med mitt lilla stockholmsuppdrag som jag kommer sysselsätta mig med en tid framöver. Ska bli väldigt intressant och rätt så kul, samtidigt som det innebär lite uppoffringar. Jag kommer att arbeta under den sköna titeln Mood Manager för Schlagerbaren på Blue Moon Bar i Stockholm. Mitt uppdrag är här att få Schlagerbaren att bli fullständigt galen och kokande, likt den gamla isbaren på Blue Moon Bar när det låg på Kungsgatan. Exakt hur vi ska ta oss dit kommer stakas ut under veckan som kommer. För dem som inte känner till Blue Moon Bar riktar de sig mot en publik i åldern 27+, alltså helt annorlunda än vad jag tidigare arbetat med vilket i sig är en enorm utmaning. Ska roa människor i min egen ålder alltså, jag som är så satans barnslig och har en extremt skev humor. Ni lär ju få följa antingen min framgång eller mitt fall, oavsett vilket blir det lärorikt. Så ni alla läsare som håller åtminstone ålder 25+ och vill stötta mig, höra av er för den 8:e Februari är det premiär. Då behöver jag partyglada människor som vågar inta stockholm och visa vart skåpet ska stå.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kul för dej! Grattis ;) Eller de är väl Blue moon bar vi ska gratulera som rott dej i hamn.

Kram från Skåne

Anonym sa...

Finns det någon koppling mellan Blue Moon bar stockholm och blue moon västerås?

Anonym sa...

Det här måste jag berätta för mina schlagerdamer! Vi är fyra tjejer som ska gå på Melodifestival finalen 15mars. Det blir fjäder året i rad. Det brukar sluta med att vi hamnar på Naglo och sjunger allsång med alla andra schlagerfjollor, första året var vi nog på Blue Moon Bar och skrålade för kung och fosterland. Och nu en schlagerbar! Namnet låter otroligt lovande i alla fall

Anonym sa...

Fan Fredde! Klockrent!
Jag hakar lätt på den 8:e februari!
Ska bara hitta nåt sällskap oxå... ;)
Kram på dig!

Anonym sa...

Grattis Freddan detta kommer du klara galant.... Nu vet man vart man ska bege sig nästa gång man ska in till storstan och festa!!