Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, januari 23, 2008

Fellows och Stockholm denna Fredag

Jaha, då ligger man här i sängen med bärbara i knäet. Klockan har passerat tre och tröttheten börjar sakta men säkert krypa på, ÄNTLIGEN. Har en riktigt spännande fredag att se fram emot. Jag och Josephine ska på äventyr, till min älsklingsstad Stockholm. Ett nytt ställe öppnar upp som heter Fellows, ligger på Brunnsgatan 6. Ska bli jäkligt skoj att se om de lyckats med allt som de talat om. Det talas om groteska mängder LED-väggar, dvs väggar som kan visa bilder och mönster m.m. Fick ju en sneak peak på lokalen när det fortfarande var en enda stor byggarbetsplats och förutsättningarna måste jag säga är schyssta. Det återstår att se hur det går, men fredagen ska bli intressant! Lutar åt att vi sover kvar i Stockholm till lördagen. Mer info kommer... Nu är det dags att sova! ;) Natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ah, ett nytt ställe i Sthlm alltså..
kan vara värt att besöka, om jag nu kommer hem på fredag och om det nu inte är för hög ålder i dörren. =P
Upplys mig gärna mer om detta. =)

/Cribba