Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, januari 29, 2008

Då var dygnen helt åt helvete igen

Jag som var så nöjd med att fått iordning på mina dygn, men icke... Nu är det totalt fucked up igen. Började med söndagen då jag inte kunde sova. Tankarna for i skallen rörande allt som ska göras. Efter ett tag gick jag upp och försökte få in en jäkla logotyp i Photoshop som jag fått en idé om i sängen, gick väl sådär... Kroppen och huvudet var verkligen skittrött, så efter ett par meningslösa timmar vid burken gick jag och la mig ige, klockan var nu halv fem på morgonen. Detta resulterade i sin tur att jag sov bort en stor del av den "trevliga" (NOT) måndagen. Hatar verkligen måndagar på något vis, då ska tilläggas att jag inte har något hemskt jobb att gå till varje måndag, utan vanligtvis sätta sig och gå igenom mailen och ta tag i allt som ska göras. Det är något speciellt med den där jäkla dagen ändå.

Nu har det hunnit blivit tisdag och jag ligger redan lite efter, fastnade igår kväll i soffan med en gammal klassiker, Zelda 2 på Nintendo 8-bitars. Vart helt besatt av det gamla spelet och vips var klockan halv nio, Jossan hade försovit sig och jag hade varit dålig pojkvän... Även om jag gick in och väckte henne strax efter kl 7 var hon så trött och somnade om. Hon tillbringade ju stor del av sin sovtid i soffan ute med mig. :)

Nej, nu har jag börjat dagen för sent igen. Men har en satans massa grejer att göra. Skulle dessutom behöva åka till Stockholm för att styra ett möte idag, men det kommer att bli tvunget att skjutas och läggas senare i veckan. Återkommer kanske lite senare idag om en liten rapport om hur allt går...

Just ja, min vän David är ju i Thailand, inte ett sketet MMS har jag fått, tycker jag är sjukt klent... Har förvisso Rikard och Marie där också, och Tompa, Pärra och några andra där med. INGA MMS?! SNÅLDJÅPAR!

Inga kommentarer: