Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, januari 12, 2008

Tabberaset Flustret 2006

Julklädd som man var för tillställningen på krögarfesten 2006, skulle en representant från Seven upp på scen och JODDLA?!?! Vem fan kan joddla?! Självklart utsågs jag som den mest lämpliga och skickades upp på scen, nu dessutom i det närmaste nykter inför fullt med branschkollegor. Katastrof minst sagt! Här nedan ser ni resultatet! Lägg huvudet på sne när ni ser den andra videon så blir allt mycket bättre! ;)



Även om det lät för jävligt så när det kom till omröstningen så var vi överlägsna på att skråla, så det fanns ingen annan utväg för dem än att dela ut förstapriset till mig. Självklart är jag inte snålare än att jag delar med mig av vinsten, även detta ser ni nedan. Just ja, även här får ni lägga huvudet på sned.

Inga kommentarer: