Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, januari 07, 2008

Här pågår en battle på liv och lek



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Fredrik (och Josefin)!

Ser att ni är nyfikna på vad ni har för läsare. Jag är en helt otippad sådan. Orkar inte berätta om mig själv men finns på facebook och heter Nina Leijon, född 1979 från Jönköping. Varför jag läser era bloggar och framför allt hur jag hittade dem ska jag berätta någon gång när jag får mer tid.

Ta hand om varann, ni verkar härliga!