Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, januari 08, 2008

Great success!!!

DSC01313

Kul att folk tog till sig inlägget, sällan som så mycket kommentarer seglat in som nu. Glädjer mig att höra att det finns främmande läsare såväl från Jönköping som från Uppsala. Ni gör mig glada genom att skriva kommentarer, jag gör förhoppningsvis en del av er glada genom att skriva långa underhållande inlägg. Sluta inte upp med kommentarer nu och tro att det är bra, ni 230 andra som läser och INTE skrivit kommentarer kan faktiskt fortfarande yttra er. Det är inte förenat med livsfara att skriva en kommentar, SÄPO tar inte era uppgifter och jag kommer absolut inte att hemsöka er! ;)

Ge oss lite uppdrag vetja, vad vill ni läsa om... Jag och Jossan utför det mesta... *host*

Klockan är för övrigt 00:34 nu och vi har precis avklarat 2 omgångar Monopol, 2 omgångar MaxiYatzy och en klassisk omgång Yatzy. Sängen känns enormt frestande, så butiken slår igen för ikväll. Natti natti!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan !
Det här ja kommer fråga kanske är hemligt ja vet inte men iaf :P , recept på sevens potatisgratäng ? Har nämligen hört att det är/var den godaste ;)

Fredrik Envier sa...

Tro det eller ej, men den gratängen köptes som halvfabrikat. Dvs, den kom i färdig i påse. Så det enda som vår förträfflige kock gjorde var att hade ut den i formen, tillsatte lite mer vitlök, grovmald svartpeppar och salt samt lite mer ost efter smak. Fabrikatet på den färdiga gratängen var Pekas. Finns att köpa på Kvantum i Gränby C, ca 30 meter in i affären på höger sida.

Anonym sa...

Tack så mycket :) ska göra ett försök då . Ha en trevlig dag

Anonym sa...

Snygg Kepa Mr Andersson =) /Your Dear friend Azamat Bagatov..